Xname Bende bugün başladı akşam yatarken ada çayı gargarası yapıcam boğazlara iyi geliyor. Birde limon bal bakalım inşallah ilerlemeden toparlarım halsizlikte başladı 😞
Sila66 Xname benımde bugun basladı ama geceden nefes darlıgı ıle uyandım sımdı de bogaz agrısı delırcem
cauuv1 Sila66 ne güzel kayınvalidemiz var düşünceli bak benimkide öyle , denicem canım bu arada muzu çatalla ez içine bi tatlı kaşıgı bal ekleyip ye, bu da cok iyi geldi bogaz yanmam geçti anında
busrabrbr Sila66 ne güzel kaynanaaaa ❤️ benimki üst katta bana dedi gel yemek yaptım ye gribim sana geçmesin dedim tamam dedi 😂😂😂 yemekte getirmedi Hhahshsha 😂😂😂😂
Sila66 busrabrbr 😂yok Allah razı olsun cok ıyı kendı hasta oldumu eve yaklasmaz bıze gecmesın dıye evde bısey yapar en kucuk bıseyı gönderır bana 🤍 yaprak almıs sarayım koy dolaba dıye bende beraber saralım dedım 🫶🏻
Sena00 Sila66 şuan gözlerimden yaş akarak yazıyorum çok felâket grip olmuşum üstüne öksürük 25 haftalığım hiç bişey den tat almıyorum 😒
Sila66 Sena00 oksuruk yok ama hapsurmaktan yazamıyorum resmen sen dusun 🥲 ve bogaz agrısı kıp kırmızı oldum 🥹 yogun bır salgın var onu anladım🥹🥹
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sila66 nane limonun zararı olmaz içip kaynat bide sütün içine biraz toz zencefil koy balla beraber o da iyi gelir 🫶🏻🩷 geçmiş olsun canım benim dikkat et hem kendine hem de prensese 🥹
Sila66 cahilelafanlatamazsinyorulmaa vurdum kafayı yattım suan 😂 esım hazırlıycak sıcsk su bıseyler eksık olma askım❤️🤍🫶🏻🫶🏻
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sila66 bol bol dinlen doğuma az bir zaman kalmış hasta olma bebişin sana ihtiyacı olacak 🥹🫶🏻🩷