Nurin34 Symaaas ultrasonda başı ordaydı ya doktor baş geliş duruyor ittiriyordur dedi ayakları hep sağda üstte istemsizce korkuyorum🙁
Nurin34 GizemKadirr evet bizimde öyle her bölgede hissediyorum hareketli bıdık ama vajina kısmında hareket olunca istemsizce korkuyorum :(
GizemKadirr Nurin34 korkma korkma yani bende oyle bi stres oldum ama nst de gram bise cikmadi tamamen cadılıktanmis bizimki 😁
Slxkldk Nurin34 bugün doktora sordum başı aşağıda duruyor dedi çok da hareket hissediyorum üstler de demek ki ayakları hissettiğim