Zeyno0 2.cisini netlememis canım bende şöyle bir sorun oldu gecikmemin 4-5. Günü 2.gununde kan testi verdim <2.30 çıktı idrar yolu enfeksiyonundan dolayı agrilarimin ve gecikmemin olabileceği söylendi dün test yaptım sabah şüpheye düştüm ilki dün yaptığım gözle zor görülüyordu 2.cisi gibi 2.cisi kamerada net değil o yüzden her neyse yarın kadın doktorunda randevum var varsa eğer geç döllenme sanırım