Zeyno0 Üstteki ⅔ gün önce alttaki bugün. Demek istediğim az da olsa daha da belirginleşmiş demi kızlar ? Sizde görüyor musunuz? VE NE ZAMAN KAN VERİYİM ?😍
ikizprensesannesi @Zeyno0 Var gibi ama kan verirsenizde çok yeni olduğu için düşük çıkar dayanabilirseniz adet gününüzü bekleyin o sırada testte yaparsınız inşaallah her gün biraz daha koyulaşır hayırlı pozitif haberler alın🌸🤲🏻
Zeyno0 znkara bende 7 gün var daha, sen ne zaman kan verdin? Sende de böyle gözle bile bu şekilde az gorunur muydu
znkara Zeyno0 https://mutluresim.com/image/S5cOr Yukarıdan aşağıya cuma cumartesi pazar ve bu sabah yaptığım testler henüz kan vermedim gecikmemi bekliyorum ocak ayında kimyasal geçirdim gecikmemin 6. Günü kanamam olmuştu o yüzden pazartesi kan vereceğim
znkara Bryldz7 yumurtlamanın üzerinden 11 gün geçmiş henüz birkaç gün daha beklerseniz net sonuç alırsınız 10. Gün kana 12. Gün idrara geçiyor çünkü
pnarusluu znkara erken gebelik testi alın onunla daha iyi sonuç alırsın 6 gün öncesine kadar sonuç gösteriyor ben reglime 3 gün kala yaptım belirgindi