@yagmur089 tabiki de herkes yaşayıp görücek. İyileşme süreci bile kişiden kişiye ciltten cilde değişen bir durummus mesela. Ailemde kadın dogum uzmanı var hem de prof yağmur hanımcım ama siz gördüğüm kadarıyla yıllarını veren onca doktorlardan bile daha bilgili olduğunuzu herseyi çok iyi bildiğinizi iddia edercesine yorum yapıyorsunuz. Sinir bozucu olan o . Herkes kendi tecrübe ettigini bilir bilmediğiniz şeyler hakkında da yorum yapmazsanız sevinirim . İnsanları burada kötü psikolojiye sokmayın. Kimine gore vaginal doğum en iyisi olur kimine göre sezaryen siz burada tek bir doğumu guzelleyemezsiniz. Teşekkürler