@yagmur089 siz okuduğum kadarıyla herseyi çok bilenlerdensiniz. Süt gelmesinin, doğum şeklinin,agri eşiğinin kişiyle alakası var hanımefendi. Sen vaginal dogurursun hemen gelir sezaryen yaparsın yine gelir. Ablam vaginal doğurdu sütü gelmedi diğer ablam 3 çocuğu sezaryen doğurdu sapır sapır sütü vardı. Ne saçma sapan yorumlar bunlar Allah aşkına bu vaginal doğumu ilah gibi göstermekten artık vazgeçin yetti. Ayrıca çocuğu neden illa orasindan çıkarmak zorunda olsun ki neden vakumla çekilsin lavabo açar gibi Allah askina vaginal mi doğurmus oluyorsunuz yani vakumla çekilince:) ne cocugumu ne kendimi o sıkıntıya düşürmem sonuçta orda da kesik olmasa da yırtılma oluşuyor ve dikiş gerekiyor karında da aynı. Hemen ayağa kalkmak iyileşmek kişiden kişiye değişen bir durum. Siz öyle dogurun hanımefendi hemen de sutunuz gelsin koşarak da çıkın hastaneden insallah 😌