SemaSema12 Benimde hiç sancim gelmemişti ve yapmadığım şeyde kalmamıştı o zaman
Hurma , sıcak duş, squat , merdiven inip çıkma daha neler neler ama yok inatçı çıktı bizim kız 🤣 normal dogum istediğim için de mecbur bekledim artık en son gelmeyince 41+2 de suni sancı ile dogum yaptım