İlk başta baby me aldım temiz kıyafet olunca bi sorun olmadan yıkadı ama ne zaman bebiş doğdu kıyafetler kakalandı o zaman anladım bi işe yaramıyo, elimle yıkayıp ondan sonra makineye atmama rağmen ve yine aynı markanın leke çıkarıcısından sıkmama rağmen hiçbirşey çıkarmadı.. sonra duru granül sabun aldım ve çok memnunum hiç leke bırakmadan çok iyi temizliyor