ylmzftma yumuşatıcı kullanmadım sonucta bebek, tikamasin kokusu diye zaten pek önerilmiyor da, deterjan olarak Ariel sıvı bebek deterjanıni kullanmıştım şuan oğlum iki yaşında üç aydır falan da e bebeğin kendi granül savununu kullanıyorum o da çok güzel kokusu pudralı çok hoş