Baybr Ben hamile kalmadan alıp kullanmaya başlamıştım. 6. Ayıma girdim ve hala bitmedi. Yüzümü temizledikten sonra yüz kremi sürüyorum üstüne de güneş kremi sürünüyorum. Yüzümün yağlı olmasından hiç hoşlanmam :) bu kremden memnunum. Krem sürdükten sonra iyi şekilde dağıtıyorum. Kokusuz. Hamileler için özel bir ürün. Çok da uzun gidiyor. Yüzümde parlama veya sivilce de yapmadı.