Sunaya ferhpnar 5 gün vardı adetime başladı leke gelmeye çok az az lekeler 3.4 gün sürdü sıra adetim gecti 2 gün haliyle çok umut ettim sıra kan verdim 3 .75 çıktı yani negatif
HumaBetul342 ferhpnar yakın zamanda stresli bir dönemden geçtiysenizde olur böyle lekelenmeler. Evet Kanda belli olur ne olduğu hakkınızda hayırlısı olsun ☺️🤗
ferhpnar HumaBetul342 ben o zaman kan vereyim çünkü bende pıhtılaşma çıktı eğer varsa da ona göre önlem almış olurum yoksa da nasip üzülmem zaten leke gelince olmadığını kabullenmiştim çok umudum da yok açıkçası ama inşallah vardır
ferhpnar Sunaya benim tam adet günü başladı bugün 3 buçuk gibi geldi peçete silince şimdiye kadar hiç gelmedi daha. Hani olcaksamda olayım diyorum rahatsız oluyorum