Eylül sonu kürtaj oldum ondan sonra 28 gün de bir normal adet oluyordum geçen ay bebek düşünmeye başladık korunmayı bıraktım geçen ay bi gün önceden leke geldi ertesi günü normal adet oldum bu ay da 30, Nisan leke geldi çok az dün öyle hafif kahverengi geldi bugün şu saate kadar birşey yok sizce neden böyle olmuş olabilir. Başınıza geldi mi hiç .