Deletedmom_49 Zeyzey055 maşallah maşallah bizimki de akşam ve sabaha karşı fenaaaaa 😂 zaten uyku sorunu yaşıyorum hareketlerini hissedince daha da uyuyramıyorum
2_evlatyolda Deletedmom_49 ben post açtım burda herkes yasıyormus bu durumu doktor da öyle deyince bende rahatladım sende kendi doktorundan duyunca emin olur telaş etmezsin saglıklı sıhhatli kavusalım kuzularımıza
Deletedmom_49 2_evlatyolda oh iyi o zaman inşallah tek duam sağlıklı, vaktinde gelsin dünyamıza minik meleklerimiz 🫶🏻🫶🏻
2_evlatyolda Deletedmom_49 bende bekliyorum 25 olcaz bi kaç gün sonra bence cıkcagı yok yukarı yeri iyi 😂🤣
Deletedmom_49 2_evlatyolda ben de 22 daha önümüzde çok haftalar var, hayırlı güzel sağlıklı haftalarımız olsunlar da artık napalım💙