nurbanu-y Deletedmom_49 29 dayım bacakları hala aşağıda olduğu için çok belirgin hissediyorum resmen vuruyor sağdan ve soldan. Doktorum normal olduğunu söylüyor herhangi bir risk yok sadece henüz doğum pozisyonunda değil 🫠
2_evlatyolda Deletedmom_49 sırf bu yüzden doktora gittim 2. Gebelikde normal dedi kız oldugu için mi böyle oğlumda yasamadım dedim 😂 böyle Bi kanıtlanmış bişey yok ama çogu hamile adayı kıza hamileyken böyle hissediyorum diye sen gibi şikayetci oldu dedi doktorum korkma herşey yolunda büyüyor artık hareketli de normal böyle hissetmen dedi
Deletedmom_49 Youngmotherr ilk gebeliğim olduğundan pek bilgim yok yani kafası aşağıda değildir değil mi?
ayse_1960 Deletedmom_49 kafası aşağıda oluyor yatak pozisyon benimde kafası sol kasık tarafinda hep oraya vuruyor ayakları hareket edince de göbek deliğinin altında oluyor genelde yukarı zamanla çıkıyormuş
Youngmotherr Deletedmom_49 o zaman minik ayakları alt taraftadır dönüyorlar genelde tabi 🌸 endişelenmeyin benim 19 haftalıkken aşağıya döndü 25 haftalık oldum hala aşağıda tabi ama doğum kanalına girmemiş ben de hep remsne ağzıma yakın hissediyorum tekmeleri 😂
Deletedmom_49 Youngmotherr yaaa inşallah olması gerektiği pozisyonda dururlar hep endişelendiriyolar bu pıtırcıklar 😌💓
Hatice-6363 ayse_1960 merhaba birşey sorcam 17 girdim daha önce bebek hareketlerini hissediyordum şimdi 4 gün oldu hissetmiyorum normalmi korkuyorum😣
Deletedmom_49 ayse_1960 valla en son kontrole gittiğimde kafası aşağıdaydı evet ama herhangi bir hareket hissetmemiştim o zaman, inşallah bir an önce yukarı çıkarlar da yukardan hissederiz çünkü 32.haftadan sonra aşağı iniyorlarmış diye biliyorum
Deletedmom_49 Zeyzey055 maşallah maşallah bizimki de akşam ve sabaha karşı fenaaaaa 😂 zaten uyku sorunu yaşıyorum hareketlerini hissedince daha da uyuyramıyorum
Deletedmom_49 nurbanu-y 🤩 kafaları aşağıda olması tedirgin edici diye biliyorum ayaklarıyla vuruyosa sıkıntı yok ama oraya da çok hasar vermesinler yinede benim rahim ağzı dikişli mağlum🙃
Deletedmom_49 2_evlatyolda benim de ilk gebelik ve erkek 😀 sanırım cinsiyetiyle alakalı değil tamamen bebeklerin yaramazlıkları 🤔🩵 Büyükler hareket etmeye başlayınca yukarı çıkarlar diyolardı hala bir tık yok
Deletedmom_49 2_evlatyolda doktor normal dediyse o zaman normaldir diyeceğiz. Ben doktora sormayı unuttum 5 mayısta gideceğim o zaman ben de bir soracağım bu durumu bakalım o ne diyecek
2_evlatyolda Deletedmom_49 bende bekliyorum 25 olcaz bi kaç gün sonra bence cıkcagı yok yukarı yeri iyi 😂🤣
2_evlatyolda Deletedmom_49 ben post açtım burda herkes yasıyormus bu durumu doktor da öyle deyince bende rahatladım sende kendi doktorundan duyunca emin olur telaş etmezsin saglıklı sıhhatli kavusalım kuzularımıza