Enen Elffth_2017 merhaba postu araştırıp buldum benim göğsümde de sizi var sıktım süt geldi neden olmuştu sizin acaba
Enen Elffth_2017 adet günüm yarın henüz geçmedi bir ayda değişiklik gösterir mi ya bir ay oldu baktıralı 11 çıkmıştı prolaktin
Elffth_2017 Enen benim hamilelik için tedavi ilaçları kullanıyordum onlar yapmış doktor 2-3ay içme dedi normale döndü
Zmra-13 Elffth_2017 Bende dün sizin gibi göğüslerim sızlıyodu sağ göğsümü hafif sıktım süt geldi çok hafif adetimede bir gün var gebelik olablrmi acaba negatif çıkar diyede test te yapmıyom adetimin geçmesini beklyom
Zmra-13 Elffth_2017 Folik asit felende yaparmı gebelik düşündüğüm için doktprum yazmıştı ilk gebeliğimde kızımda hiç böyle bişey olmadı dün böyle bişey olunca şaşırdım
Enen Zmra-13 evet dün yaptım negatifti ama göğüs sizlamasi kasık ağrısı çok oldu ve adete göre daha değişik gelmişti belki de psikolojik bilmiyorum ama bugün aşırı sızladı göğsüm hatta bez ısıtıp koydum anlamadım ilk kez böyle oldu
Zmra-13 Enen Bende negatif görürüm diye korkuyorum ondan yapmıyom yaa birde geçen ay kimyasal gebelik oldu kanamam oldu 5 gün sürdü adetten sayılıyo dimi o kanama başlangıcı 30 ekimdi bende onu baz alarak periyota yazdım
Enen Zmra-13 o konuda bilgim yok ama yarınsa gününüz bekleyin olmazsaniz cuma test yapın düşünmekten iyidir bende korka korka yaptım ama işte korktuğum başıma geldi şimdi adeti bekliyorum hayırlısı inşallah ikimizde hayırlı haberi aliriz 🤲🌸