Elffth_2017 Biraz önce göğüslerim hassas diye hafif ucunu sıktım az bişey süt geldi çocukta düşünüyorum gebelik belirtisi mi acaba
Bet1 Elffth_2017 hamile misiniz bilemem ama prolaktin degeriz de yükselmiş olabilir bence gidip bir kan verin. Yüksek olursa göğüsten süt gelir. Çocuk düşünüyorsanız çocuk olmasinida zorlaştırabilir hatta. İnşallah hamilesindir ama bu kadar erken süt gelecegini zannetmiyorum
Egeminannesi Elffth_2017 sanmam çünkü erken gelmesi başka bı hastalık sebebi olabilir hormonlarin yüksektir bı Dr git
Bet1 Elffth_2017 yani o zaman bildiğin bir şeyi sormuşsun 😂 test al yap canım inşallah hamilesindir ama dediğim gibi süt gelmesi için çok erken prolaktin değeriniz yüksek büyük ihtimal. Test yapınca haber ver bizede
Melek__55 Elffth_2017 hamileyken gelmesi normal ama hamile değilsen prolaktin hormonunun yükselmiştir
Melekg Hamile kalmadan geliyorsa hamileliği zorlaştırır hamileysende gelmesi için erken daha hamilelik belli değil son zamanlara doğru geliyor