Feride95 bizde 2 kardeşiz,çok şükür ailem herşeyimi yaptı,şimdi de kardeşime yapıyorlar. 2 kardeşim daha olsaydı çeyreğini yaparlardı,evlenmeden önce paramı kazandım,üniversite bitirdim,yurtdışında kaç tane ülke gezdim. Hayatımı çocukla sınırlandırmadım aksine çocuğum için kendimi eğittim. Ayrıca heveslendiriyorsunuz derken sizi kast etmedim,mütemadiyen 18 yaşında doğurmaya başlayıp toplamda 4 çocuk doğurdum oh ne iyi ettim diye postlar açılıyor. Uçağa binsen 6 kişi binemezsin,tatile gitmeye kalksan birsürü masraf.mantıklı düşünüyorum,toz pembe şekilde hepsi bi arada büyüsün diye kendimden vazgeçemem