Pelus anneme yada kayınvalideme bırakıyoruz canım 3 çocuk daha 4 doğmadı niye istemesinler ayrıca anneanne ve babaanne bu yabancı değil bakıcılarla yapamıyorum kendim ilgilenmek istiyorum ve güvenemiyorum komşularlada benim katımda herkes çocuklu olduğu için birbirimizle iyi anlaşıyoruz kimse kimseyi yadırgamıyor zaten yazları çardakta parkta geçiyor arkadaşlarla biryere gideceksek çocuk alanı olan mekanları tercih ediyoruz zorda olmuyor