heleninannesi Kızlar 11+4 haftalığım dünden beri çok belim ağrıyor az önce uykudan uyandım WC gittim hafif bir kanama vardı çok az ama doktora gitmelimiyim yaşayan varmı aranızda acil cevap verirseniz sevinirim ☹️
ilgihazaal heleninannesi korkma canim ilac verirler ayni yollardan ben de gectim psikolojim cokuyordu ama ilaclar faydali oluyor hatta bazi doktorlar kanamaya normal diyor.. panik yapma kanaman azmıs çünkü ve koyu renkli
myangelson heleninannesi düşük önleyici ilaç başlarlar büyük ihtimalle haber verirsin buraya da rabbim yardımcın olsun 🤲🏻
umityilmaz heleninannesi Panık yapma, sakin ol lütfen, tabi ki hemen bir doktora görün.. Benim 3 hafta önce inanılmaz bir kanamam oldu, çok korktum ama şükür bebeğim iyi 🙏🏻🧿
trksrt İki tanıdığımda da kan, leke geldi. Doktora gittiklerinde düşük önleyici verdi doktor, aksatmamalı
Bet1 heleninannesi her türlü kanama durumunda lekelenme durumunda acil olarak gidilmesi gerekir. Sende hemen git mutlaka progestan fitil verirler sanırım
myangelson heleninannesi iğnesi falan verilebilir. Benim 9. Haftamda olmuştu lekelenme ve ağrım hiçbir sıkıntı yok dedi doktor tedbir amaçlı iğneye başlatmıştı sende korkma Allah’ın izniyle birşey yoktur
Minaesra heleninannesi geçmiş olsun panik olmayın benimde 26. Haftamda olmuştu. Sağlıkla gebeliklerde bile görülebilir kanama fakat bu gibi durumlarda acil doktora gidilmesi gerekir 🙏
myangelson heleninannesi amin cümlemizden haber ver bizlere de tekrar geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun 🤲🏻