Pinarrr56 ysn_mnvvr işte bende o duyguya alışıp birdaha kız derse diye korkuyorum o yüzden detaylıdan sonra oğlusumu gönül rahatligiyla sevip alışveriş yapmak istiyorum 😍😍💙
Destina21 BurcuY 13+3 üm bende de var rahim büyüdüğü için dedi doktor ama ufak ufak değil bazen tedirgin oluyorum ..
BurcuY fatos2404 bitmiş bitmiş senin 😇 darısı başımıza allah sağlıkla bi avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️
yagmurtpl BurcuY Allahım sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏❤️ Haftaya randevum var inşallah gösterir kuzucum da öğreniriz cinsiyetini 😍🤗
BurcuY yagmurtpl amin canım hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah ☺️🙏 ay hadi inşallah gösterir canım 😇☺️
ysn_mnvvr Pinarrr56 onada alışırsın tatlım rabbim ona göre sevgisini veriyor ama sen yinede bekle alışveriş içim sonra bizede haber et netleşince ☺️
ysn_mnvvr Pinarrr56 gözün aydın canım rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin isim ne düşünüyorsunuz 😊