Canim BurcuY Feride95 Kizlar bizde 15+1 olduk ama bu aralar kasiklarimda baski bazen vajinada baski ve bazen karnim agriyor sizdede oluyor mu cok tedirgin oluyorum
BurcuY Canim bende tam 14 vajinada agrı kaşıklarda agrı oluo baskı gibi hissetmedim ama emin olamıyorum rahim büyüdüğü için olabilir mi canım
ysn_mnvvr Pinarrr56 benimkide erkek 12 haftalıkken söyledi detaylı ultrasonda da erkek dedi doktor 😅💙💙
Pinarrr56 ysn_mnvvr bende detayliyi bekliyorum hala içime kız doğuyor doktor pıpisini gösterdi ama pek inanamadim ama yavaştanda alıştım oglusuma🤣🤣💙
Destina21 BurcuY 13+3 üm bende de var rahim büyüdüğü için dedi doktor ama ufak ufak değil bazen tedirgin oluyorum ..