Banada folden diye bisey verdi o nasıl hapsa içiyorum anında midemden kokusu geliyor cok pis balık kokuyor nefret ettim valla canim isterse içiyorum oyle her gun içip eziyet edemem kendime .kan ilacıni düzenli içiyorum ama işe yaradığını asla düşünmüyorum. D vitamini içiyorum onuda her gun değil haftada birkaç gün atıyorum 🥲 cok sıkıldım cok hicbisey içmek istemiyorummmmmmm daha 17hafta var onumde