papatyaseveranne Yazmelegi_ merhaba bizde bugün 25+4üz ☺️ merak ettim bugün kontrolde boyu ve kilosu kaç çıktı acaba? Ben haftaya gideceğim nasip olursa. 🌸
Yazmelegi_ papatyaseveranne bebeği görücem diye heyecandan unutuyorum hep boyunu sormadım da kilosu 700 gram geldi bizim 1 hafta geriden geliyor o yüzden normalmiş
Havvaca Aynr1380 bende cuma gideceğim bakalım merak ediyorum durumunu ,hareketler artık baya sertleşti ve baya baya ağırlaştı 1 kiloyu geçti bence. Karnımda o vurunca dalgalanma oluyor 😂😂
Yazmelegi_ Havvaca ya varya 2.3 seferdir alamıyoruz 2 sefer bebis yüzünü göstermedi alamadık bunda da göstermedi ama kartuş ta bitmişti 😁
Havvaca Yazmelegi_ ayy o çok kötü olmuş canım ya 🥺 benim bebiş poz vermeyi seviyor Allah’tan göremeyince üzülürdüm çok