zynnp Çok da önemli değil mi dedi doktor gerçekten ya sezaryen olursan ameliyatta kapabileceğin mikroplar ne olacak acaba tabiki gerekli 2 doz yapıyorlar normalde bana aşıyı yapan bayan istersem 5 doz yaptırıp birdaha hamile falan kalırsam tekrar yaptırmak zorunda olmayacağımı söyledi ama mutlaka yapılmalı yani bence