Senailhan Kızlar yarın şeker yüklemesi yaptırıcam internette araştırdım da bazı yerde 12 den sonra birşey yemeyin su bile içmeyin diyor pek açıklayıcı kesin yazan birşey de yok yaptıranlar yardımcı olabilir mi ona göre yiyilip içilmiyorsa bileyim 🙏
husniyealtun Senailhan randevu saatini baz al galiba 8 saatlik aclik gerekliydi yanlis hatirlamiyorsam
DLiviyaEsor Bnm doktorum 75 grlik yukleme icin aksam 21:00 den sonra bsy yiyip icme demisti bnde oyle yaptim canm insallah sonucun iyi cikar
zynnp Bnm şeker yüklemem bu ay sonu yapılacak sabah 8,30 da randevum Doktorum akşam 10 11 gibi bişiler atıştır ki sabaha kadar da çok aç kalma dedi. Siz tetanoz oldunuz mu?
Senailhan zynnp Ben de atıştırdım 11 gibi de su içmeden nasıl durucam bilmiyorum. Evet oldum 2 dozunu da siz olmadınız mı?
zynnp Bnm şeker yüklemem bu ay sonu yapılacak sabah 8,30 da randevum Doktorum akşam 10 11 gibi bişiler atıştır ki sabaha kadar da çok aç kalma dedi. Siz tetanoz oldunuz mu?
husniyealtun Adakumsal2018 24 ten sonra galiba. Cok emin degilim ama. Ben mecburi yaptirmistim sinirda cikti simdide yari diyet halindeyim.
Srpldnzylmz Ben yaptırdım 24-28hafta arası akşam 12 den sonra birşey yemedim zaten uyuyorsun sabah ta su vs içmedim
Senailhan Srpldnzylmz Ben uyuyamıyorum işte 4 den önce o yüzden sordum bilmiyorum çünkü tam olarak uyuyabilsem sorun değil zaten
husniyealtun Senailhan varsa bi bardak sut ic bari biraz tutar seni. Insan cok acikiyo ister istemez. Bi de yuklemeden sonra 1saat daha ac kalican kan verene kadar.
Senailhan zynnp Canım beni de arayan olmadı zaten kendim gittim aşım var benim dedim sağlık ocağına her yer aramıyor
Senailhan husniyealtun Açlık hadi bi derece de susuz duramıyorum alıştım çok su içmeye. Süt içeyim dediğin gibi biraz da su içebilirim o zaman 😂
HazelBaskal Ben dun yaptirdim daha canim aksamdan ac kalmana luzum yok sabah ac git hastaneye.bir kere kan aliyorlar once sonra o icecegi iciyorsun birer saat arayla iki kere daha kan veriyorsun
Senailhan HazelBaskal Sen yiyip içmiş miydin akşamdan canım ne bileyim ya bide derse doktor 12 den sonra yemicektin diye 😄
husniyealtun Senailhan bisey olmaz zannimca 9 saat var nerdeyse. Zaten ictigin su iki saate kalmiycak surekli wc ye cikip duruyoruz. Bana su icme filan denmemisti. Sadece o.berbat seyi ictigimde adam dedi su icme bisey yeme diye ama benim agzim zehir gibi oldu o icecekten. Agzimi calkalayip bir iki yudum icmistim.
zynnp İlk kayıt için gittiğimde aralığın ilk haftası gel demişti. Gittim kiloma bakıp tansiyonumu ölçüp geri gönderdi. Biz arıcaz seni dedi. Kendi doktorum bana bıraktı çokda şart değil 1 doz yaptır istersen dedi. Bn en iyisi yakın zamanda gidiyim
Senailhan zynnp Çok da önemli değil mi dedi doktor gerçekten ya sezaryen olursan ameliyatta kapabileceğin mikroplar ne olacak acaba tabiki gerekli 2 doz yapıyorlar normalde bana aşıyı yapan bayan istersem 5 doz yaptırıp birdaha hamile falan kalırsam tekrar yaptırmak zorunda olmayacağımı söyledi ama mutlaka yapılmalı yani bence