Minisanne12
Bende çok duydum ye ekşiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur hakkıyı 😂 oğlumda tatlı yiyemiyorum midem bulanıyordu. İkinciye hamileyim bunda sürekli tatlı yeme isteğim var 😂 bi de karın şekli oğlumda hep kızın olacak diyorlardı karın şeklinden dolayı ama erkek doğdu 😂😂