En çok duyduğunuz nedir.
ye ekşiyi doğur Ayşe’yi, ye tatlıyı doğur atlıyı diye diye acaba doğru mu diye kafam kurcalaniyordu. Çünkü canm hep tatlı şeyler istiyordu, cinsiyeti öğrenene kadar böyleydi ama sonra öğrendik bir kız 😄
Bu hurafeyi de böylece çürüttükk🤠