annekuzusu_ benim hiç niyetim yoktu açıkçası.. gerçekten biberon emzik no no diyordum:)) biberonu hallettim de emzik ı-ıh, illa verildi yani, bir ara emziksiz hareket etmiypr gibiydi ürkütmüştü beni bu bağlılığı ama üçüncü ayında ellerini ağzına sokmaya başlaması ile beraber dozu biraz azaldı. Şimdilerde gece uykusuna dalması için veriyorum, ola ki işte dışarı falan çıkarsak bazen seslerden falan irkilio, gezerken de veriyorum. Ama araştırdım çok fazla, pediatristimiz ile de görüştük konuyu, öyle çok ğrkülecek vir şey değil emzik, bebek üzerindeki olumlu etkileri oldukça fazla hatta..