annekuzusu_ Ben avent kullandım sadece. 2020′de ikilisini 45-60₺ civarına alıyorken şuan ki piyasada ikili 150-200₺ bandında. Aşırı pahalandı. Bebeğim hemen kabul etti emziği. Orotodontik kesim ve kalitesi güzel görünüyor. Artık anne-bebek ürünlerinde philips aşırı yaygın. Emziğinden buharda pişiricisine kadar birçok kişi bu markayı kullanıyor.