Meyra32 sancı odası sana ait ama sürekli yatakta bağlı değilsin yürüyüş yapmak istediğinde kalka biliyorsun ne biliyim duşa girmek istediğinde de duşa girebiliyorsun nst ye bağladıkları zaman ağrım çok olduğu için kalmak istemediğimi söyledigim zaman Nst çıkartıyolardı çok şükür doğum çok rahat geçti