Bende ilk muayene memnundum ama kontrolüne gidemedim şeker yüklemesi yapıldı , sonuç gösteremedim:( yarın akşam nöbetçi yasemin kızılkaya varmış ona sorucam onuda görmüş olurum….
Sümeyye hanım ilgiliydi evet ama sezeryan olunca acaba iyimi eli hafifmi hep bunlar aklımda