Dimplebubu Sdda04 bende memnun olduğumu sanıyordum , alerji vs yapmadı ama arkadaşla aynı sorunu yaşadım . Çok fazla sızma oluyordu yada nemli gibi oluyordu . Molfixe geçtim 1 haftaya yaklaştı kullanımım, sızma falan yaşamadım .
Dimplebubu Sdda04 indirimde yakalamaya çalışıyorum. Molfix 2 noyu indirimde 1.5/ taneye alabildim. Sleepy 1.70 tl almıştım. Şuan ne kadar bilmiyorum ama çok fark yok.
Jesca Sdda04 bebeğin kilolu dogarsa dört kilo ve üzeri direk ikiden başla ben baby turco kullanmistim bir numarasi biraz kucuk fikir olsun ..ama bezimizden aşırı memnunum ne pişik ne sızdırma hiçbir sorunla karsilasmadim
BirTim Sdda04 sleepy çok önerildi bana ama Kıbrısta bulamadım maalesef, o yüzden baby turco 2 numara aldım. Normalde 1 numara alacaktım ama 2-5kg yazıyor. Çok küçük olacağını düşündüm diye almadım, zaten 31+6da 1948grdı oğlum. Bence 2 no ideal🙏
Deletedmom_43 Sdda04 Ben 1 numara sleepy almıştım. Ama 1 no molfix de alınabilir. Boyutları ideal diye biliyorum.
Pemberuya Sdda04 bende molfix aldım 88 li bide Sofia aldım 101 den canm tekrar almalı mıyım bilemiyorum ama