Minis122 Sdda04 ben molfix 1 paket 1 no 40 li almayi dusunuyorum cok fazla belki olmayabilir die. Bittikce alicam birde bebegin poposu goturmeyebiliyor. Fazla almayin
Mamimamimami Sdda04 baby turco 1 numara 80 tane aldım sadece aşırı küçük direk 2 den de başlanabilirmis şimdiki bezler gerçekten eskiye göre küçülmüş
2oglusannesi Sdda04 1no al zaten 1 paket en fazla bi hafta gidiyor. Sonra yeni paketini istedign gibi alırsın.
hvvyldz Ben baby turco 1 numara almıstım ama gözüme cok kücük geldi bebekde doktor iri diyor hayatta olmaz gibi diğer markaların 1 numaralarını bilmiyorum ama baby turconunki cok kucuk
542854 hvvyldz sleepy daha küçük emin olun benim iki kızım var ikiside 4 kilo ve üstü doğdular ben 2 numara bezle başladım 😂🙈
irmgzr13 hvvyldz sleepy aldım bende baby turcodan daha küçük geldi bi paket kullanamadan 2 numaraya geçtik :( aklında bulunsun sleepy düşünürsen
Dimplebubu Sdda04 bende memnun olduğumu sanıyordum , alerji vs yapmadı ama arkadaşla aynı sorunu yaşadım . Çok fazla sızma oluyordu yada nemli gibi oluyordu . Molfixe geçtim 1 haftaya yaklaştı kullanımım, sızma falan yaşamadım .
Aylin735 Sdda04 bende 18 ay memnundum ama gece yatmadan bez degistigimde sabah oğlumun bezi kirlenmese bile nemli oluyordu zibinlari pantolonu
35_tecrube Diğer iki cocugumdada Molfix kullandım bundada onu kullanmayı düşünüyorum ama 1 numara alma taraftarı değilim 2 numara alaşım var benim
hvvyldz irmgzr13 prima premium care aldım onuda 2 numara aldım umarım onda cok büyük gelmez ama doktor 4 kiloyu bulabilir demişti bebek😅
20Nisa20 Baby turco 1 numara 200 adet aldım bidaha ki alacağımda 2 numara alacağım direkt. Zaten en fazla 20 gün gider 1 numara. Kızımda öyle yapmıştım. Kızım 3.900 doğdu Bi sıkıntı olmamıştı.