momlife_7 Minisanne12 benim 170-185 arası gidiyordu bazen 160 düşüyordu ama doktorum da hemşire de bişey dememişti nst sonuçları gayet iyi dediler sadece sancım da hiç yoktu 35 haftalıkken gitmiştim suan 37 haftalık hamileyim nstye de çağırmadılar
Nazugrak16 CayGetireyimMi 32 . Haftada gittim 1 ay sonra tekrar gel dediler anca 4 Mayıs’a randevu aldım
Minisanne12 Canisi50 üstteki kalp atışı alttaki sanci. Korkma canm bu haftalarda muayene sıklıkla oluyor