CayGetireyimMi https://imgyukle.com/i/Q7Y8hf https://imgyukle.com/i/Q7YllG Arkadaşlar anlayan var mı?
Nazugrak16 CayGetireyimMi kaç haftalikta çekiliyor benim 30 günüm kaldı 2 gün sonra randevum var ne yapılacak hiç bilmiyorum nst vajinal muane çatı muanesi ama yalancı sancılar başladı desem yeridir arada girip cikiyorlar
Minisanne12 CayGetireyimMi üstteki dalgalar bebeğin kalp atışı alttaki dalgalar sancıyı gösteriyor bebeğin kalp atışı iyi. Seninde sancin görünmüyor cnm
CayGetireyimMi Nazugrak16 siz benden büyüksünüz. Ben acile geldim direk nst aldılar. Ama normalde 32 ya da 36 da başlayanlar var bence çok gec
CayGetireyimMi Minisanne12 çok sağ ol canım Bebeğin kalp atışı kaç aralığında olmalı acaba? Bana biraz az hareket ediyor deuip oksijen falan taktılar korktum
Minisanne12 CayGetireyimMi 120 160 arasi olması gerekiyor bu iyidir. Bugün benimki ntsede 150 155 arası gidip geliyordu ornegin
Nazugrak16 CayGetireyimMi acilde bendende aldılar normal polikinlik kontrollerinde diye sordum 26 da ben nst alindi
momlife_7 Minisanne12 benim 170-185 arası gidiyordu bazen 160 düşüyordu ama doktorum da hemşire de bişey dememişti nst sonuçları gayet iyi dediler sadece sancım da hiç yoktu 35 haftalıkken gitmiştim suan 37 haftalık hamileyim nstye de çağırmadılar
CayGetireyimMi Esraliiii yok canım daha çok.kucuk bebek inşallah başlamaz. Nasıl anladın onu? Bir saati geçkin kaldım nst de Dr normal dedi
Esraliiii CayGetireyimMi benim nst böyleydi Dr başlar dedi sancı 20 altı dümduz olunca sancı yok deniyor
Nazugrak16 CayGetireyimMi 32 . Haftada gittim 1 ay sonra tekrar gel dediler anca 4 Mayıs’a randevu aldım