Pszge Ssseval evde iştahını açan kimse yoktur belki ondan olabilir bize bi gelsen annemle eşimin bi yemek hazırlayıp yemelerini izlesen çiğ tavuk yine yersin İnan olsun 😂
Ssseval Pszge yanlış evde yaşadığım kesin🤣🤣 bizimkiler benden beter meyve bile yemiyolar canları bişey çekmez yemekleri zorla düşünüp yapıyorum
Pszge Bahar22Bahar ya aslında aşırısı zarar galiba bir iki yemekle bende çok zararlı olduğunu düşünmüyorum ama ihtimaller üzerinden o riski göze alabilirmiyiz onu bilmiyorum 😀
Pszge Bahar22Bahar iki dk ağızları boş durmaz mı ya akşam yemeğin de ertesi günün akşam yemeği konuşuluyo şunu yapsak diye iyi ki kilo almayan bi yapım var sen kaç haftalıksın aylıksın
Pszge Ay yedim valla ya birşey daha sorcam post açtım da gören çok kimse olmadı eşim bugün gelirken şoklanmış Norveç palamudu mu Norveç somonu mu almış yaptık yedik ama sorarken balıkçıya eşim hamile zararı olmaz demi demiş olmaz demiş o da civası yok çok faydalı bi balık demiş netten baktım ama şoklanmış çok da iyi değil yazılıyo bi zararı olmaz demi bebeğime