sürekli açılma postları görüyorum üzerinden aylar geçti doğumumun tekrardan sizinle paylaşmak istiyorum fikir olsun size 💕
tüm hamileliğim yürüyüşle geçti pendikte oturuyorum ve eşim kurtköyde calısıyor her akşam 2 saat onun iş yerine yürürdüm dönüşte de onunla gelirdim (doğurana kadar motora bindim😂)
hurma denedim sonuç alamadım haftasından önce yenildiğinde işe yaramıyor doktorum bizzat söylemişti
korunmasız iliski ve yürüyüş birleşince size su gibi bir doğum yapmak düşüyor 😍
hem bebegi kanala itmek hemde doğum pozisyonunu almasını sağlamanızda hemde açılmanızı ilerletmenizde ayrıca hamilelikte gevseyen kaslarınızı güclendirmekte coookkk faydalııı
ben normal doğum yaptım gerçekten nefes ve güç koordinasyonu cok önemli yanlış ıkınmalar yırtıklara sebep olabiliyor bende olduğu gibi
uzun bir yürüyüş yaptım cok yoğun vajinal ağrım vardı adım atarken dizlerime bıçak saplanıyordu her zamanki ağrılardan farklı olduğunu o ağrı geldiğinde anlıyorsunuz zaten
gece 3 de eve geldim bir arkadasımın kaynanasının tavsiyesi üzerine gerçekten baya sıcak hatta kaynar suyun dayanabildiğim kadar altında durdum sırtımdan belime kalçama doğru masaj yaptım yatağa uzandığımda yalancı sancılarım vardı bebek kasıldıkça bende tuvaletim varmışçasına yalandan ıkındım ıkındım sonra amaaan dedim uyudum😂
Tam 3 saat sonra 05:59’da bir sancıyla uyandım ishal ve mide bulantısı yasıyordum sancılarımın süresini tuttum beş dakikada bir geliyordu en son her dakika gelince hastaneye koştum bu süre zarfında asla leke nişan veya suyum gelmedi karnım düşmedi hiç bir belirtim yoktu ben doğurmam diye düşünüyordum
hastaneye vardığımda açıklığım 9 cmdi muayene kaynaklı orda nişanım geldi ve ben doğumhaneye cıkıp hazırlanana kadar açılma 10 cm olmuş fakat suyum gelmemişti Allaha çok dualar ettim çok sancı çektim ben regl ağrısına bile bayılan bir insandım korkmayın ben yaptıysam herkes yapar🫶🏻🧿 suyum geldi doğum basladı ve yarım saat icinde kızım kollarımdaydı benim tek hatam hamilelikten önce sigara içmeye baglı cigerlerimin zayıflıgıydı güzel ıkınamadım ve kas bakımından yetersizdim kızımı itemedim yanlış yerde ıkındığım içinde yırtıklarım oluştu aynı noktaya 4 dikiş atıldı
yani 6da başlayan sancılar 08:49da bitmişti tamamen 🫶🏻
dilerim ki herkesin kolay bir doğumu olur ben bu süreçte 30. haftadan sonra günaşırı eşimle beraber oldum her akşam yürümeye çalıştım 4. katta oturuyorum sürekli in çık yaptım haraketsiz kalmamaya calıstım ve psikolojik olarak kendimi normal doğurabileceğime hazırladım buna inandım en önemlisi inanmak🫶🏻 inanırsanız başarırsınız
arkadasımın kaynanasından aldığım tavsiyeler çok işime yaradı sizlerinde işine yarasın sıcak suya oturmak da dahil açılmayı hızlandırıyor başarabilirsiniz doğumdan korkmayın💕
bu arada beni korkutan kızımın iriliği olmuştu doğum anına kadar ultrasonda hep 4 kilo çıkıyordu doğduğunda 3.300dü o yüzden doğuramam yapamam sanmayın yanılma payı olabiliyor pıt diye fırlatın gitsin 😂🙈💕
ama allah biliyor aklı ve kalbi olan kartal lütfi kırdarda asla doğurmasın allah oraya düşmanımı düşürmesin kapısından geçmeyin sizlere tavsiyem şimdilik bu kadar 🫶🏻❤️