SevdaTrkl anneoluyoruuumm16 hiç bir biberon tabikide kaşık biberon aldım zorunda kalırsam diye şırınga yada kadeh yöntemiyle de beslenilebilir ama biberon meme reddi sebebi
SheeR sevval04 bende aynı şekilde bitane de nuk cam biberon var ablam vermişti hangisini tutarsa kızçem