Gzmklnncc bişey sorucağım Reglime 4 gün var regl sancısı vardı karnımda o geçtikten sonra çok küçük bir damla kan gördüm erken mi oldum diye düşündüm ama olmadım sizce yerleşme kanaması olabilir mi 8 aydır evliyim o yüzden hiçbir bilgim yok test yapmak istemiyorum artık negatif çıkınca üzülüyorum sizce adet tarihinin geçmesini mi beklemeliyim