Siracinannesi Syma_07 ıslak kek yapmıştım dün arkadaşım gelecek diye kolay ve güzel oluyor sende yapabilirsin 😂
Kalbiimde2can Syma_07 Ilk olarak kedidillerini islatacagim karisimi hazirliyorum. Su yerine süt kullaniyorum ben. Sütü isitip nescafe koyorum göz karari damak tadina göre koyabilirsin.. O kenarda sogurken kremayi hazirliyorum. Bir kutu mascarpone yarim paket labnede koyuyorum ben bir paket vanilya sekeri yarim su bardagi seker birazda limon kabugu rendeliyorum ve vanilya puddingin tozubdan ekliyorum öyle cirpiyorum sonra ayri bir yerde kremayi biraz sertlesesiye kadar cirpiyorum cirptigim kremayi macarpone karisimina ekleyip karistiriyorum. En son kedi dillerini sütlü kahveme batirip dikdörtgen borcama diziyorum üzerine krema sonra yine kedi dili (kedi dili kati 3 yapiyorum) En son krema sürüp buzdolabina koyuyorum 1 gün bekletiyorum servis ederken üzerine kakao serpiyorum. Umarim anlatabilmisimdir ben biraz orjibalindan farkli ev halkinin damak tadina göre yapiyorum 🤣🙈
Omermomm_ Kalbiimde2can helal olsunn kimi pastaneye yollasam diye düşünüyorum kara kara oturdum çok saol 😁😀
Amineazra Syma_07 hemen kendi menümden bir kaç tane paylaşayım 🙂 Un kurabiyesi, Elmalı kurabiye , Kıbrıs tatlısı, revani, etimek tatlısı,ağlayan pasta, prenses lokumu, ıslak kurabiye ve köstebek pasta 💐
Durubebegim Syma_07 çok şey yapmak istiyorum ama üşeniyorum 🤪 benim favorim çayın yanına gelin pastası 😋😋😋😋
Syma_07 Durubebegim onuda denemedim hiç çok duydum bir gün deniycem şimdi çikolata soslu etimege karar verdim😂