ikiprensannesi__ Ozerirem Eylülun 1i doğum nasipse ben ağustosun 24-25 i başlarım temiz kalması lazım bir tane daha çocuğum var kirletmemesi için temizlik zaten 1 hafta anca sürer yardımcım yok 1 oda 1 oda yapmaya calisicam
Ozerirem Crescent96 ne güzel benim annem ameliyat olacağı icin yardim edemeyecek malesef kendim yapacağım
Melo-fndkc Ozerirem aynen öyle düşünüyorum ben de herhalde bi ay içinde de evi bok götürmez ahahhaha 🤣
Diidosd Ozerirem aynen. Elinizden geldiğince kendinizi yormadan yaparsanız hiç sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. En azından kendi açımdan
Balbebek012 Ozerirem ben 38 den sonra düşünüyorum bir abla çağırırım o halleder halı perdeyi de yıkatacağım her şey temiz olsın
Ozerirem Balbebek012 sezeryan olacağım icin 38 benim icin cok gec olabilir ama 34 den sonra baslayabiliirim
KaderKrmazAlva 31+4düm hafta sonundan beri temizligin içindeyim canım badana filan da oldu benim henüz bitmiş değil ve çok yoruldum bence sende başla yavaştan
1Gozde1Yusuf- Ozerirem 7 Temmuz dogumum haziran ortasi koltuklari halilari yikatcam annemler bide kadin alcam oyle yapcaklar
nessslis Ozerirem haftadan sonra yap çünkü öncesinde sancın tutabilir sonrasında sancın açılma yapabilir bu yüzden 36’dan sonra yapman bebeğin sağlığı açısından daha iyi olur diye düşünüyorum çünkü ben 34. haftadayım temizlik sonrası sancım geldi şu an hep dinlenmek zorundayım erken doğum riskim var
Ozerirem nessslis yaaa çok gecmis olsun zamanında ve sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin allah 🙏 teşekkür ederim
33begum Crescent96 hergün bi iş yapmak iyi oluyor temizlemek düzenlemekten daha kolay önce düzen dicem ama evde 2 çocuk bar benim düzenlesemde yine dağılıyor en iyisi mutfağı temİz tutmak sürekli😆