cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sila66 öyle valla 😂 ben ilkokul 1.sınıfa giderken annem 5 kr verirdi gülen çocuk diye bir bisküvi vardı onu alırdım sürekli 😍 bak resmini buldum çok duygulandım ya 🥲
Sila66 Yazmelegi_ ılac taklıdı yaptıgımız sekerler🥴😂 yasaklandı cocuklar ılacı da seker sanıyorlar dıye bazı yerlerde🤍
Yazmelegi_ Sila66 oyun oynarken hep ilaç olurdu bu herkes 1 tane yerken ben kutuyu ağzıma dökerdim hep çok severdim 😁🌸
Deletedmom_116 Sila66 Dokulurdu bide resim yapardım 😥🤣🤣🤣uzun cibiklarla ev filan yapar otekinlede içini boyardim ajaahh
heleninannesi Sila66 evet çok güzeldi ya gecelere kadar sokakta ip ve can topu oynardık kız erkek karışık asla ailemiz merak etmezdi o zaman kötü şeyler yoktu ama şimdi bizim çocuklarımız bizim yaşadığımız çocukluğu yaşayamayacaklar bizim kadar özgür ve rahat olamicak ortalık çok kötü
Sila66 heleninannesi cidden ya geceleri sokakları ses yapardık resmen suan ben asla kızımı gece o saate oyun oynamasına ızın veremem annem balkondan bıle bakmazdı oyle guvenılır dı🥹
Suheda_4406resul cahilelafanlatamazsinyorulmaa ben çok korkardım bu surattan ama tadında efsaneydi🥺🙈😂
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sila66 annem hâlâ taklidimi yapıyor ne alcan gülen çocuk dermişim o anlattıkça hem gülüyorum hem de duygulanıyorum🥹😂
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sila66 keşke ya 😑 eşime hep diyorum şimdiki çocuklar gibi imkânlarımız oyuncaklarımız yoktu ama çok mutluyduk, ve şuna çok inanıyorum kolay elde ettiğin bişey eskisi gibi mutluluk vermiyor maalesef asıl çocukluk bizim yaşadığımızdı bence 🙈