Sila66 evet çok güzeldi ya gecelere kadar sokakta ip ve can topu oynardık kız erkek karışık asla ailemiz merak etmezdi o zaman kötü şeyler yoktu ama şimdi bizim çocuklarımız bizim yaşadığımız çocukluğu yaşayamayacaklar bizim kadar özgür ve rahat olamicak ortalık çok kötü