Papatyaaaaaa anakuzusuu düzensiz aralıklarla giriyor ağrı. Ve ağrı artmıyor hep aynı şekilde kalıyor. Dinlenince, yürüyüş yaptığında ya da ılık duş aldığım zaman geçiyor benim.
Buseozzbayy 38+6 kızlar benimde şuan nstye girdim hiçbir belirti yok benim kız rahat heralde pek niyeti yok gelmeye :) Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕
elvinimmm Yeniannis_ ben normal doğum yaptım bebek iyi cok şükür Benımde 5 tane dikisim var sürekli kuru tutmaya çalışıyorum cok sızlıyo Dikişlerim bazen ağlıyorum onun dışında bi problem yok cok şükür
Yusuf2104 Yeniannis_ bizim de 12 Mayıs cuma inşallah 🥰 sağlıklı bir şekilde rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
Fesleqen 38+2 artık zaman geçmiyor vücudum cok rahatsiz psikolojik olarak kendimi çok kötü hissediyorum huzursuzum sıkıldım yoruldum dogum korkum çok fazla ;( evde gününüzü nasil geçiriyorsunuz vakit geçmiyor sanki
ipekayliz Yeniannis_ amin amin inşallah sure azaldıkça stres artıyor sanırım benim ikinci doğum ilk çok zordu biraz da ondan kaynaklı benim 🤲