mevraca bana da o haftalarda kese yanında kanama olmuş dedi gösterdi baya da büyük görünüyordu nasıl yani düşük tehlikem mi var dedim hayır önemli bir şey değil beklenen bir durum korkma dedi ilişki serbest bile dedi🤷🏻♀️ progestan zaten kullanıyordum günde 1 devam dedi. Tabi ben güvenemedim ancak 1 hafta dayanabildim ve bir de devlete gittim hala vardı buna yerleşme kanaması diyoruz aslında bu kesenin sağlam yerleştiğinin kanıtıdır dedi düşük tehliken yok rahat ol dedi o da. Her kanama alanı tehlikeli olmuyormuş yani inşallah sizinde öyledir🙏