18 haftalık hamıleyım sabah uyandım lavobaya gittim ellerımi yıkıcaktım bi islaklık farkettım bacaklarımdan asagı kanlar akıyordu 😢😢😢cok korktuk hemen hastaneye gittik alttan muayene ettıler ultrasona baktılar bi sıkıntı yok dedıler. Daha önce bu durumu yaşayan varmı Allah rızası ıcın yazarmsns neden olmustır acaba 😢😢😢