29+2 olduk son iki gündür felan bebeğin hareketlerinde azalma olduğunu düşünüyorum
Dün bide bu gün de bebeğim assagi inmiş gibi hissiyat veriyor çünkü normalde bebeğin hareketleri sağ sol yanlarda göbek üstünde hissederdim ama şimdi oralarda hareketlilik yok az önce de evi süpürurken vajinamda iğne batması gibi ağrı giriyor gidiyor tekrar giriyoor o ağrı yani boyle bıçak saplanmasi gibi ağrı girip gidiyor normal mi acaba ben hissediyorum ama assagida bişeyler oluyor rahmimin en alt kısmı wajinada hissediyorum hareketleri resmen normal mi acaba ya bu haftalarda bebek doğum pozisyonuna giriyormus ondan mı acaba Allah korusun Erken doğum olabilir mi korkuyorum ya acilmam felan warsa hastane randevum da 10 gün sonra