Nurdan11_ babyandmomyy cesur kurnaz becerekli demek değil mi başka yerlerde başka birşey daha mı yazıyor
Denizinci Nurdan11_ ben yamanı beğendim bu isimler arasında. Ben de bir erkek bebek bekliyorum ama daha 15 haftalığız. Bulurum sanırım birkaç ay içinde 😂 kız isim seçenekleri daha çok gibi . Kızımın adını hemen koymuştuk. Oğlanda zorlanacağız sanırım. 😂😂
Nurdan11_ Denizinci kız olaydı bende hemen koymuştum hahahah sağlıkla gelsinler buluruz 🥰 10 kere değiştirdim vallahi. Yamaç isminde kararlıyız bakalım şimdilik