Hilall_ BurcuArya35 ay benim beta 619. Ama kese 6000de görülür diyorlar. O yüzden gitmedim doktora. Gitsem görür müyüm bilmiyorum
BurcuArya35 Hilall_ canim benim 5+2 de 11909 du betam ama belirtim yoktu adet olcakmis gibiydim sadece
Yazmelegi_ Hilall_ adet tarihine göre 6 hafta da gitsen daha iyi olur senin için kimisi erken görüyor kese kimi geç ben 6 hafta içinde kese gördüm 7 hafta içinde kalp atışı duydum 🌸
Hilall_ Yazmelegi_ ben de gitmişken hem kese hem kalp atışını görürüm diye düşünüyodum. Ama bi an önce gitsem mi doktor farklı birşey söyler mi diye de tereddüt ediyorumm
Yazmelegi_ Hilall_ valla ben ilk zaman öğrendiğimde devlete gittim hemen gelmişsin diye azarladı sonra 1 hafta durdum özele gittim kadın çok güzel ilgilendi
BurcuArya35 Hilall_ herkesin farkli oluyor canm kızımda da 3 gün geciktiginde 300 kusurdu her gebelik farklı
Elitopatra25 Hilall_ gormesende bu bir terslik olduğu anlamina gelmiyor ablamda hiç bulantı hamileliğe dair bir belirti bile olmadı karnının buyumesi dışında 9ay boyunca bulantı hasasiyet vs hiç birşey olmadı yani
Cnsbzkrt Hilall_ ben de 7+1 oldum göğüs hassasiyetinden başka belirtim yok çok şükür bir de çok halsizim sadece o kadar 😌 herkes de aynı belirtiler olmuyor
Hasret5506 Hilall_ benim de yok canım bende 5+5 haftalığım sadece sık idrar hafif göğüs hassasiyeti herkezde olcak diye bir şey yokki