Kızlar selam. 5 gün oldu hamile olduğumu öğreneli. Daha doktora gidemedim bile sadece 2 kez beta verdim haftaiçi doktora gideceğim inşallah.
Ama 5 gündür tek belirtim göğüs hassasiyeti ve kasık-bel ağrısı. Mide bulantım iştahsızlık falan hiçbirşeyim yok. Arada canım bişey yemek istemiyor ama hemen geçiyor o his bişeyler yiyorum. Şuan uygulamaya göre 5+2 gözüküyor bebek. Bu haftada belirti yaşamamam normal mi?